вторник, 18 марта 2014 г.

RIOLIS rinkinių siuvinėjimas! :)

Sveikos merginos - darbštuolės!

Kadangi už lango baisu, kas daro (bent jau Šeškinės rajone) ir visi planai važiuoti kepti šašlykus ir pradėti iškylų sezoną žlugo, nusprendžiau pasilikti namie, išsigydyti savo kosulį ir skirti šiek tiek laiko mėgstamiausiam darbui - siuvinėjimui :)

Beveik prieš dvi savaitės rankdarbių parduotuvė Kasiulai pasiūlė savo Facebook stebėtojoms išsiuvinėti RIOLIS RINKINIUS (  https://www.facebook.com/media/set/?set=a.10151992399958458.1073741870.258351518457&type=1  ).

Aš buvau viena iš laimingųjų, kuri spėjo užsirašyti ir gauti siuvinėjimui norimus rinkinukus!
Kai tik pamačiau pasiūlymą-ilgai negalvojau ir iš karto žinojau, kokius rinkinukus norėsiu siuvinėti. Tai buvo 2 rinkinukų komplektas - viržiai ir levandos. Jau seniai svajojau apie šiuos rinkinukus, bet, kaip sakoma, rankos vis buvo užimtos kitais siuvinėsiais. Todėl šios progos nusprendžiau nepraleisti ir pasinaudoti puikiu pasiūlymu :)





Jau po kelių dienų nuvažiavau į kasiulai parduotuvę Vilniuje ir atsiėmiau pirmąjį rinkinuką - levandos, kurį turėsiu išsiuvinėti ir atiduoti konkurso rengėjams, šis darbelis papuoš jų parduotuvę, o kaip padėką už atliktą darbą gausiu kitą rinkinuką - viržiai :)


Rinkinys levandos yra labai gerai sukomplektuotas. Man labai patinka schema, visi ženkliukai yra gerai įskaitomis, spavoti. Kiekvienas  kryžiukas yra ne tik kitokios spalvos schemos lape, tačiau turi ir savo ženkliuką. Ant schemos lapo tai pat yra detalus darbo aprašymas rusų, anglų, vokiečių, prancūzų, ispanų bei italų kalbomis. Jis apima visą informaciją, kaip siuvinėti, nuo ko pradėti ir pan.

Šiek tiek mane nustebino tai, kad ši serija yra siuvinėjama vilnoniais siūlais (24 spalvos). Anksčiau esu siuvinėjusi tokiais siūlais, bet man nelabai patiko. Dėl to kai pamačiau siūlus šiame rinkinyje - buvau šiek tiek nustebusi ir įbauginta. Taip

Į rinkinį įeina puiki ZWEIGART lininnė kanva, AIDA14.  Mano manymu ji suteiks šiam darbeliui dar daugiau šilumos ir jaukumo.  Taip pat prie kavos buvo prikabinta siuvinėjimo adata.

Išsiuvinėto darbelio dydis turėtų būti 25*25cm.

Siuvinėjimo technika: kryželiai 1 ir 2 siūlų gijomis, gobeleniniai kryželiai 1 ir 2 gijomis, backstitch ir prancūziški mazgeliai.

Siuvinėti pradėjau kovo 8 d. vakare. Siuvinėti stengiausi kasdieną, tačiau darbo dienomis kartais pasisekdavo išsiuvinėti vos kelis-kelioliką kryželių, kadangi grįžtu namo vėlai vakare ir būnu labai pavargusi. Savaitgaliais, jei turiu liako, skyriu kelias valandas mėgiamam užsiėmimui :)

Po šiek tiek daugiau nei savaitės siuvinėjimo vakarais mano siuvinys atrodo štai taip:








Комментариев нет:

Отправить комментарий