понедельник, 9 ноября 2015 г.

Skromny prezencik od Cross Sttch Crazy!

            Przed kilkoma miesiącami zgłosiłam się do redakcji Cross Stitch Crazy, jako ich czytelniczka, aby odpowiedzieć na kilka pytań. Po otrzymaniu potwierdzenia, że mini-wywiad będzie zamieszczony w 210 wydaniu tego magazynu i całej listy z pytaniami miałam trochę czasu, aby odpowiedzieć na każde. A po dosyć długim oczekiwaniu (bo aż dwa miesiące miałam czekać!!!) doczekałam się!!!
 
 
 
 
 
 

           
 Po upływie 2 tygodni znalazłam też w skrzynce list, w którym znalazło się podziękowanie za udział oraz dwa skromne prezenciki - nicie Sublime Floss oraz zestaw igiełek do haftu John James.
 
 
 Jestem niezmiernie wdzięczna redakcji tego wspaniałego czasopisma za to, co robią, a także za możliwość otrzymać skromny upominek. To bardzo cieszy i motywuje do dalszej pracy twórczej.
 

Thank You!

2 комментария:

  1. Эвелина, мои поздравления! :)

    ОтветитьУдалить
    Ответы
    1. Спасибо! Вы даже непредставляете, как мне было ПРИЯТНО!!!! и до сих пор приятно! Мелочь, но всё же... :) Жаль только, что времени на хобби всё меньше и меньше :(

      Удалить